17 сент. 2010 г.

Շիրակը ես եմ!!!!!!!

Հիշում եմ, երբ փոքր էի, ու ֆուտբոլից մեծ մասամբ բան չէի հասկանում, երբ ճանաչում էին միայն Ռոնալդոյին /ոչ Կրիշտիանո/, և ճիշտն ասած, գիտեի նրան որպես Ռոլանդո, այ այդ ժամանակ երբեմն լսում էի "Շիրակի" մասին, ու միշտ դա կապված ինչ-որ փայլուն հաղթանակների հետ: Որոշ ժամանակ անց, երբ որ արդեն բավականին շատ ֆուտբոլիստների անուններ իմացա, իմ առաջին հայկական ֆուտբոլային անուն-ազգանունը Արթուր Պետրոսյանն էր: Իսկ երբ արդեն ֆուտբոլի մոլի երկրպագու էի, իմացա, որ Շիրակը Հայաստանի եռակի չեմպիոն է: Այդքանը.. Այդ ժամանակվանից ի վեր այլևս ոչ մի ուրախալի լուր Շիրակից:
Սակայն վերջերս հանկարծ հեռուստացույցով տեսա այս հոլովակը.
Ճիշտ է, սա ընդամենը գովազդային ակցիա է, ուղղակի փորձում են գյումրեցիներին համախմբել ակումբի շուրջը, սակայն կարծում եմ բոլորս էլ պետք է հավատանք Շիրակի ապագա հաջողություններին: Ես ինքս հավատում եմ, և համարյա վստահ եմ, որը Շիրակը կարող է նաև վերջ դնել իմ անվերջ հայհոյանքներին, քանի որ ֆուտբոլը այնպիսի մարզաձև է, որը չի կարող զարգանալ զուտ մայրաքաղաքում, իսկ Գյումրիում այնքան տաղանդներ են կորում, որ ուղղակի ափսոսալ կարելի է:
Մի խոսքով, ՇԻՐԱԿԸ ԵՍ ԵՄ!!!!!!!!!

5 комментариев: