17 сент. 2010 г.

Արևելյան թե արևմտյան սմայլիկներ???

Մենք հիմնականում օգտագործում ենք արևմտյանը, կամ մեկմեկ էլ հենց հայկականը` :Ճ : Բայց տեսեք ինչ հետաքրքիր են նաև արևելյան "ժպտիկ"-ները..
ԱՐԵՎԵԼՔ     -     ԱՐԵՎՄՈՒՏՔ  
(^_^)     -     :-)       ժպտում եմ
(;_;)     -     :(     տխուր եմ
(*o*)     -     :O        զարմանում եմ
(^_~)     -     ;-)  աչքով եմ անում
(^o^)     -     :D   ծիծաղում եմ
(#^.^#)     -     կարմրում եմ 
m(__)m     -     ներողություն եմ խնդրում

Թե որ "կոմպլեկտն" է Ձեզ ավելի հոգեհարազատ, որոշեք ինքներդ, անձամբ ես այսուհետ  կփորձեմ օգտագործել նաև արևելյանները (^_^): Յոլա գնանք, մինչև մի հատ կարգին հայկական "հավաքածու" հնարենք...                                                                                    

2 комментария:

  1. Արևելյանի կարմերելը դուրս շատ եկավ... (#^.^#)
    (Ճիշտն ասած շաաաաատ տանջվեցի էս ժպտիկը սարքելու համար...) (^_~)
    հ.գ. isk verjin@ faymeci u copy paste areci!!!!! =D

    ОтветитьУдалить
  2. Arajin zhpteres@ stexcvel e 1982-i septemberi 19-in, Sqot Falmani koxmic, isk te arajin@ arevelyann er, te arevmtyan@ et chgitem.

    ОтветитьУдалить