24 дек. 2010 г.

ԽՈՀանոց

Ջախջախված ուղեղ
Ասում եմ,  վերջերս շատ տարբեր մտքեր են գալիս, պահի տակ ծակում, ներխուժում ու բառացիորեն ողողում ուղեղս, չգիտեմ որտեղից, չգիտեմ ինչու, ու նույնիսկ չգիտեմ էդ մտքերն ինչ անեմ, ասեցի ձեր հետ կիսվեմ, իմանաք...
  • Ասում եմ, մի հատ ՄԱԿ-ին դիմենք, բերեն մեր ինստիտուտի հետևը խաղաղապահ ջոկատ տեղակայեն...
  • Ասում եմ աղջիկ երեխեքը մինչև 15 տարեկան պտի լինեն չաղ, իսկ հետո` բախտավոր :D լուրջ ժողովուրդ
  • Ասում եմ էս ապահովագրական ընկերություններին ինչ պետք է գովազդ տալը, երբ Հայաստան էդպես մարդ չի մնացել, որի մորքուրի կամ հորքուրի տղան կամ մաքսիմում գոնե բաջանաղը ապահավոգրական ընկերություն բացած չլինի...
  • Ասում եմ, ինչքան են փչացել մարդիկ, էնքան հետաքրքիր են, մեկ էլ տեսար գալիս երես են տալիս ու հպարտանում, որ կարող էին վատ բան անել ու չեն արել... վայ հալալ է ձեզ!
  • Ասում եմ էս ձմեռը լրիվ իրեն կորցրել է... կամ էլ աշունը դեռ իրեն չի կորցրել..
  • Ասում եմ էս մեր ազգը երբ ուշքի կգա, որ դրել չռփում ենք..
  • Մի հատ էլ լուրջ բան եմ ասում. մեր ամեն մի ցանկացած բան մեզ տրվում է որոշ ժամանակ անց, երբ որ մենք դա ոչ թե ուզում ենք, այլ մեզ դա իրոք պետք է...
  • Ասում եմ էն իմ myspace ըքաունթը հիմա ինչ անեմ??? հը?
  • Ասում եմ, ինչ լավ է, սերիալամոլ ժողովուրդը հիմա սերիալով տարված գրածս չի կարդում, թե չէ պտի քոմենթ գրեին` "լավն էր, ախպերնյակ", կամ ավելի բեթար, գրեին "ոնց եմ ես քեզանից զզվում", եսե գետինը մտնեի...
  • Ասում եմ դնեմ Գյումրիում բողոքի մեծ ակցիա կազմակերպեմ, ընթացքում էլ վիզ դրած tweetեմ :D համ մոդա է, համ էլ բողոքելու թեմա լիքն է...
  • Ասում եմ չդնեմ ձյան գործ բացեմ??? Ձյան մասնագիտացված սրահ.. Ասենք Էվերեստից 5-րդ սերնդի ձյուն բերեմ վաճառեմ.. կամ էլ տեղականը` Արագածից...  
  • Ասում եմ էսքանը հերիք է, մնացածն էլ հետո կասեմ... :)

7 комментариев:

  1. Gyumriin boxoqi mec girq e petq... mard haytnvi, sarqe u amen mard ed grqi mej krnana ira boxoq@ gre... heto ed girqn uxarken ur or petq e...
    u arhasarak ete xorananq amen mekis el petq e ed boxoqi girq@, kam aveli shut amen meks el vaxuc dranic uninq...
    "boxoqum enq u misht boxoqelu enq"... (by Misho)

    ОтветитьУдалить
  2. Haytnvecir... Barov!
    ba petqe.. menq aydpisin en, u karox enq naev meznic boxoqel, mer nmanneric boxoqelu poxaren.. esim e Gag..

    ОтветитьУдалить
  3. aveli lav e meznic boxoqel, mezi mexadrel (tekuz ete mec masamb mexavor chenq), menq mezi mer harcer@ lucel, tekuz saxic (u amen inchic) hrajarvelu gnov... ed vat ban che...

    ОтветитьУдалить
  4. vat che uxxaki ed chap gitakcutyun pti unenas or krnanas @dik enel..

    ОтветитьУдалить
  5. Ed qo karciqn e u hatkapes stex chem uze hakarak@ pndem..

    ОтветитьУдалить