25 дек. 2010 г.

Food Bank կամ Սուրբծննդյան զամբյուղ

Սուրբ ծննդյան միջոցառումներ
ՀԱԵ Գյումրու ուսանողական միության և Սոցիալ-կրթական կենտրոնի ջանքերով կազմակերպվող Ամանորին ու Սուրբ Ծննդին նվիրված միջոցառումների այս մեծ շարքից, այսօր իմ համար թերևս ամենահետաքրքիր ակցիաներից մեկն է, որին քիչ անց գնալու եմ մասնակցեմ: Գյումրիի երիտասարդական բանկի հետ համատեղ իրականացվող ակցիան անվանել ենք Food Bank կամ Սուրբծննդյան զամբյուղ: Ամանորի համար անապահով ընտանիքներին օգնելու նպատակով մեր կամավորները դիրքավորվում են քաղաքի երկու սուպերմարկետների դիմաց և հաճախորդներին հորդորում իրենց գնումներից զատ նաև ինչ-որ բան գնել անապահով ընտանիքների համար: Ինչպես վկայում է մեր նախկին փորձը, ակցիան իրոք աշխատում է մեր քաղաքում, ու արդյունքները բավականին լավ են: Բացի այդ ընթացքը շատ հետաքրքիր է հենց մեր` կամավորներիս համար, շատ հետաքրքիր պահեր ենք ապրում, համ էլ շատ ճանաչողական է իրականում:
Դե ես էլ ընթացքում անընդհատ կփորձեմ թվիթել ամենահետաքրքիր պահերը: Դուք հետևեք իմ թվիթներին, իսկ ես վազեցի :Ճ


2 комментария:

  1. Erexeq shaaaaaaaaaaat apriq! Kar jan qo blog@ shat ksirem, vorovhetev misht zhamanakin lav baner kgres, isk es mek@ inc stipec poxel chanaparhis uxxutyun@ ev gnal depi basen :)
    Inchxor uxix eterov haxordum nayem (twitnerd @ntir en)

    ОтветитьУдалить
  2. Du el apres TAT jan, u apren es bari grci bolor masnakicner@! Hastat arjer mi or mrsel or mi @ntaniq normal nor tari dimavori!!!

    ОтветитьУдалить