10 сент. 2011 г.

Հայկական թղթադրամները

Ինտեռնետում գտա սրանք, հիշեցի մանկությունս, հիշեցի վճարահաշվարկային համակարգի մասին մեր այսօրվա լեկցիան, ու հիշեցի նաև, որ մեր հանրապետությունը արդեն 20 տարեկան է..  20 տարի, ու արդեն կան բաներ, որ կամաց-կամաց սկսում ենք մոռանալ..  մի խոսքով` ՀՀ դրամը.

10 դրամ. ծամոնի փող :Ճ



100 դրամ. ինչպես ընկերս մի օր ասաց` էն ժամանակ 100 դրամով կարգին կայֆավատ էինք լինում...)))





Հետո հայտնվեց թղթադրամների երկրորդ սերունդը.

Հիշում եմ, Արամ Խաչատրյանին իմ հասակակիցներից ոչ մեկը "դեմքով: չէր ճանաչում :Ճ ես էլ!!



Ասում են փողը երջանկություն չի բերի, բայց այս պահին գոնե, փողը ինձ պարգևեց ժպիտ ու լավ հիշողություններ, թեկուզ և "մութ ու խավար" կոչվող տարիներից: Հուսով եմ ձեզ էլ...

Հ.Գ. Համ էլ որպես ժողի ուսանող, շատ ուրախ եմ, իմ Հայաստան, որ հիմա արդեն ունես գործուն վճարահաշվարկային համակարգ!! :)))




0 comments:

Отправить комментарий