27 нояб. 2010 г.

Անհետաքրքիր գրառում

Կյանքի հերթական օրինաչափությունը բացահայտեցի ինձ համար. երբ քո մեջ անտարբերություն է առաջանում կյանքի հանդեպ, կյանքը քեզ սկսում է տարբեր խնդիրների առաջ կանգնեցնել: Հիմա զգում եմ դա: Էնքան խնդիրներ եմ տեսել վերջին օրերի ընթացքում, շատ տարբեր, երբեմն գուցե առօրեական ու կենցաղային, բայց դրանց էությունն ու բազմազանությունը իրոք ստիպում է մտածել: Իսկ ինչ լավ էր այն ժամանակ, երբ կյանքը եռում էր մեջս, երբ ոգևորված էի, որոշ գաղափարներով տոգորված, ձգտում էի ինչ-որ կետի, գիտեի անելիքս, ահագին բան էլ չէի հասցնում, բայց ինձ ուրիշ բան չէր հետաքրքրում: Զգացմունքային դաշտն էր շատ լայն ու ակտիվ, ու երևի չէի էլ հասցնում խնդիրներ նկատել, որովհետև եթե դրանք ինչ-որ կերպ խանգարում էին ինձ, ապա վերացնում էի, իսկ եթե ոչ` էլ ինչու նկատել..
Մեկ շատ կարևոր պլյուս էլ կար` քիչ էի սխալվում: Ակնհայտորեն ավելի քիչ..

Հուսով եմ առավոտ կարթնանամ ոգևորության հերթական ալիքից:
Ահա այսպիսի անհետաքրքիր մի գրառում, անհետաքրքիր, որովհետև գրում եմ իմ մասին մտածելով, այլ ոչ թե ձեր, իմ սիրելի ընթերցողներ: Էգոիզմս մի փոքր թաքցնելու համար էլ ավելացնեմ նաև, որ էս բլոգս շատ հարազատ տեղ է դարձել, շատ է օգնում, դրա համար էլ չզսպեցի ինձ...

8 комментариев:

  1. Kar chexav! Qez mihat "tap tur", u mtaci vor amen ban shaaaat lav e linelu...

    ОтветитьУдалить
  2. sxalvaaar! :-D shat hetaqrqir port er! hamenaydeps inc hamar... erevi en patcharov or sarsapeli lav khasknam gracd yuraqanchyur bar... eh!
    kuzem Astvac misht hetd exni u misht chisht champa cuyc ta, u du el misht ushadir exnis or tesnis ed champen... vorovhetev ete lav mardik piti arjananan amenalavin, uremn du pti @dor arjananas, u karjananas!

    ОтветитьУдалить
  3. apriq joxovurd... bayc im hrajeshti erekon che, qichm qich uj tveq, @l@ kam es :D

    ОтветитьУдалить
  4. yani kuzeir seir `banaki qefd che? :-D ete gracnerd @dpes xorutyamb zgacac chexnei djvar @dqan@ grei... hame tox lavd cankacoxner@ me hogov shat exnin, ed aveli lav qezi hamar! :-P ;-)

    ОтветитьУдалить
  5. antarberutyun@ vat ban e... heru mna... Hamozvac em, kartnanas vogevorutyan burn aliqic!!!

    ОтветитьУдалить