3 авг. 2011 г.

Ինչ է երջանկությունը.

Որ առավոտ Չարթնանամ ու մեկից սուրճ ուզեմ.

Բայց ումից, դու ախր ինձանից ալարկոտ ես..
դու էլ քո հերթին ուզես, էն էլ քո սիրած բաժակով.. ու մտքումդ հրճվես` մտածելով, թե հաստատ մոռացել եմ` որն է քո սիրած բաժակը.. բայց ես գիտեմ չէ, որ քո սիրած բաժակը սրանից ավելի լուրջ բան դժվար լինի.

Ու մինչ դու կժպտաս բաժակիդ նման, ես նույնիսկ նախաճաշԻԿ էլ կբերեմ..

Ու դու, չկշտանալով, ստիպված վեր կկենաս ու նորմալ բան կպատրաստես. :ԴԴԴ


Դու քո պատրաստած ձվածեղիկների վրա "սիրում է/չի սիրում" կխաղաս, ու ամեն անգամ կհայտնաբերես, որ չեմ սիրում.. բայց այ բլդո, գոնե մի քիչ խորամանկություն ունեցի ու "չի սիրում"-ից սկսիր! :))
Ու համոզելու համար, որ սիրում եմ, ես քեզ երկնքից ծաղիկներ կիջեցնեմ.

մի հատ էլ բոնուսով :Ճ

Մենք կհասկանանք, որ կյանքում շատ բաներ կատարյալ են.

Եվ պետք չէ ոչ մի վայրկյան անիմաստ կորցնել.:ՃՃՃՃՃ

Ու մենք մեր տեղը չենք գտնի.

Հա, ես քո համար պիցցա էլ կպատրաստեմ.

Կշալակենք այս ծաաանր բաժակները.


Դու անպայման կգրես այս մասին.


Ու ես էլ կիմանամ, թե ինչ է երջանկությունը.




1 комментарий: